e-Pomoc techniczna
Rachmistrz GT – Jak zablokować użytkownikowi możliwość usuwania zapisów w ewidencji przychodów?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT
Kategoria: Ryczałt, Słowniki, Uprawnienia, Użytkownicy
Za blokadę funkcjonalności w programach linii InsERT GT odpowiada słownik Personel. Uprawnienia można spersonalizować dla konkretnego użytkownika. Aby odebrać użytkownikowi możliwość usuwania zapisów w ewidencji przychodów, należy:
1. Zalogować się na użytkownika Szef, a następnie z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a następnie z listy słowników wybrać Personel.
2. Na liście użytkowników zaznaczyć tego, któremu uprawnienie będzie odebrane i wybrać Popraw.
3. Na liście uprawnień odznaczyć pozycję o nazwie Ewidencja przychodów - Usuń. Aby zapisać zmiany, należy wybrać OK.
Do filtrowania odpowiednich uprawnień zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki dostępnej pod klawiszem F8.
Rezultatem odebrania uprawnień będzie blokada możliwości usuwania zapisów ewidencji przychodów potwierdzona odpowiednim komunikatem.