Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

​InsERT nexo – Jak zmienić kolejność wykonywania automatów w module Automatyzacja?

Ostatnia modyfikacja: 14.09.2023

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja

Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Po aktywacji usługi użytkownik ma do dyspozycji przykładowe automaty (do korzystania z nich niezbędna jest ich a​​ktywacja). Jeżeli do jednego typu obiektu np. Faktury VAT sprzedaży zostanie utworzone kilka aktywnych automatów, użytkownik może zadecydować o kolejności (priorytecie) ich wykonywania.


Aby, zmienić kolejność wykonywania automatów, należy:

Przejść do modułu Ewidencje dodatkoweAutomatyzacja, zaznaczyć wybrany automat, kliknąć górne menu Operacje i wybrać opcję Przesuń w dół lub Przesuń w górę


Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w systemie InsERT nexo​.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki