e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zmienić kolejność wykonywania automatów w module Automatyzacja?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Automatyzacja
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Po aktywacji usługi użytkownik ma do dyspozycji przykładowe automaty (do korzystania z nich niezbędna jest ich aktywacja). Jeżeli do jednego typu obiektu np. Faktury VAT sprzedaży zostanie utworzone kilka aktywnych automatów, użytkownik może zadecydować o kolejności (priorytecie) ich wykonywania.
Aby, zmienić kolejność wykonywania automatów, należy:
Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja, zaznaczyć wybrany automat, kliknąć górne menu Operacje i wybrać opcję Przesuń w dół lub Przesuń w górę.
Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w systemie InsERT nexo.