Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak zbiorczo kopiować zdefiniowane automaty?

Ostatnia modyfikacja: 19.09.2022

Program: Biuro nexo

Kategoria: Automatyzacja, Operacje zbiorcze

​Moduł Automatyzacja​ pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Po aktywacji usługi użytkownik ma do dyspozycji przykładowe automaty (do korzystania z nich niezbędna jest ich a​​ktywacja). Od wersji 41.0.0 Biuro nexo istnieje możliwość zarządzania modułem Automatyzacja. Aby kopiować wczesnej zdefiniowane automaty, należy:

1. Z listy modułów wybrać BiuroKlienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.​



2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Zarządzanie modułem Automatyzacja.



3. Następnie w sekcji Zarządzanie automatyzacją wybrać Kopiuj zdefiniowane automaty. Źródłem automatów może być klient biura lub baza wzorcowa Biura nexo. Kliknąć Dalej.


UWAGA!!! W celu poprawnego wykonania operacji wymagana jest aktywacja modułu Automatyzacji oraz podłączenie konta InsERT w podmiocie klienta biura.


Dodatkowo użytkownik może wskazać czy program ma kopiować tylko aktywne automaty oraz, czy program ma nadpisywać automaty w przypadku tej samej nazwy. Kliknąć Dalej.


4. Wskazać klientów biura i kliknąć przycisk Dalej.


5. W ostatnim kroku kliknąć przycisk Wykonaj.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki