Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak aktywować moduł Automatyzacji w podmiotach klientów biura?

Ostatnia modyfikacja: 19.09.2022

Program: Biuro nexo

Kategoria: Automatyzacja, Operacje zbiorcze

​Moduł Automatyzacja ​pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Po aktywacji usługi użytkownik ma do dyspozycji przykładowe automaty (do korzystania z nich niezbędna jest ich a​​ktywacja). Od wersji 41.0.0 Biuro istnieje możliwość zarządzania modułem Automatyzacja. Aby aktywować moduł Automatyzacji w podmiotach klientów biura, należy:​

1. Z listy modułów wybrać BiuroKlienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.​


2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Zarządzanie modułem Automatyzacja i przejść Dalej.


3. Następnie wybrać opcję Aktywuj moduł Automatyzacja. Aktywacja modułu Automatyzacja wymaga podłączonego konta InsERT.


4. Wskazać klientów biura i kliknąć przycisk Dalej.


5. W ostatnim kroku kliknąć przycisk Wykonaj.




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki