e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak aktywować moduł Automatyzacji w podmiotach klientów biura?
Program: Biuro nexo
Kategoria: Automatyzacja, Operacje zbiorcze
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Po aktywacji usługi użytkownik ma do dyspozycji przykładowe automaty (do korzystania z nich niezbędna jest ich aktywacja). Od wersji 41.0.0 Biuro istnieje możliwość zarządzania modułem Automatyzacja. Aby aktywować moduł Automatyzacji w podmiotach klientów biura, należy:
1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.
2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Zarządzanie modułem Automatyzacja i przejść Dalej.
3. Następnie wybrać opcję Aktywuj moduł Automatyzacja. Aktywacja modułu Automatyzacja wymaga podłączonego konta InsERT.
4. Wskazać klientów biura i kliknąć przycisk Dalej.
5. W ostatnim kroku kliknąć przycisk Wykonaj.