Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak zbiorczo zmienić sposób wykonania automatów w module Automatyzacja?

Ostatnia modyfikacja: 26.09.2022

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja, Operacje zbiorcze

​Moduł Automatyzacja​ pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. System InsERT nexo pozwala zbiorczo zmienić sposób wykonania automatu na automatyczne wykonanie z potwierdzeniem lub bez potwierdzenia. W tym celu należy:

Przejść do modułu Ewidencje dodatkoweAutomatyzacja zaznaczyć wybrane automaty. Z górnego menu Operacje wybrać opcje Zmień wykonanie



W polu Wykonanie wybrać jedną z dostępnych opcji:
  • Brak – automat będzie można wywołać tylko ręcznie; 

  • Bez potwierdzenia – automat będzie wykonywany automatycznie; 

  • Z potwierdzeniem – przed wykonaniem automatu zostanie wyświetlone powiadomienie nexo informujące o tym, że istnieje automat do wykonania. Użytkownik z poziomu powiadomienia może zdecydować, czy chce go wykonać, czy odłożyć (wtedy powinien określić, za jaki czas ma ponownie dostać powiadomienie), może przejść do obiektu, do którego odwołuje się automat.​




Kliknąć przycisk Zmień.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki