Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak ustawić uwierzytelnienie OAuth2 dla kont pocztowych Office 365?

Ostatnia modyfikacja: 17.10.2022

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Komunikacja, Konfiguracja, Poczta elektroniczna

​Od wersji 42.0.0 InsERT nexo możliwa jest konfiguracja komunikacji z serwerem poczty wykorzystując uwierzytelnienie OAuth2 dla kont pocztowych Office 365. Proces konfiguracji został zaprezentowany na podstawie dodawania nowego konta, jednakże opcja ta jest dostępna również dla istniejących kont. Aby skonfigurować pocztę przy pomocy uwierzytelnienia OAuth2, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkoweKonfiguracja –​ Konta pocztowe i dodać nowe konto.


2. Wprowadzić dane dotyczące konta pocztowego i kliknąć Pobierz konfigurację.


3. Jeżeli dane zostały wprowadzone prawidłowo, konfiguracja powinna zostać pobrana od razu z uwierzytelnieniem OAuth2. Dodatkowo użytkownik może wybrać sposób pobierania wiadomości i przejść Dalej.


4. W domyślnej przeglądarce internetowej uruchomi się nowe okno, w którym należy wybrać konto pocztowe wykorzystywane w InsERT nexo (możliwe, że wywołany zostanie również proces logowania).


5. Przyznać uprawnienia aplikacji InsERT nexo klikając Dalej.


6. Po przyznaniu uprawnień w programie pojawi się komunikat "Podana konfiguracja serwera poczty jest poprawna".


7. Wprowadzić opiekuna i użytkowników konta, a następnie przejść Dalej.
Pozostałe kroki konfiguracji są id​entyczne jak konfiguracja zwykłego konta (ustawienie podpisu wiadomości i podsumowanie).​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki