Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak ręcznie wygenerować wybrany etap scenariusza windykacyjnego?

Ostatnia modyfikacja: 03.03.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Rozrachunki, Windykacja

Moduł Windykacja jest ewidencją wszystkich dokumentów windykacyjnych, czyli wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych. Oba dokumenty tworzone są dla należności, dla których minął termin płatności. 

Od wersji 10 systemu InsERT nexo dostępne są dodatkowe narzędzia windykacji, które pozwalają na ewidencjonowanie etapów pracy związanej z windykowaniem należności. Użytkownik może dzięki nim tworzyć scenariusze postępowania z przeterminowanymi należnościami, co znacznie ułatwia cały proces windykacji. Aby wywołać ręcznie wybrany etap windykacji, należy:


1. Przejść do modułu RozliczeniaWindykacja na zakładkę Rozrachunki do windykacji, zaznaczyć wybrany rozrachunek i z górnego menu kliknąć Popraw.


2. Wybrać zakładkę Windykacja, następnie kliknąć wybrany etap windykacji prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Wygeneruj...


3. Zapisać/wysłać dany dokument lub wiadomość.


W kolumnach Obiekt powiązany i Wykonano pojawią się statusy świadczące o wykonaniu etapu windykacji.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki