Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak ręcznie wygenerować wybrany etap scenariusza windykacyjnego?
Ostatnia modyfikacja: 03.03.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Rozrachunki, Windykacja
Moduł Windykacja jest ewidencją wszystkich dokumentów windykacyjnych, czyli wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych. Oba dokumenty tworzone są dla należności, dla których minął termin płatności.
Od wersji 10 systemu InsERT nexo dostępne są dodatkowe narzędzia windykacji, które pozwalają na ewidencjonowanie etapów pracy związanej z windykowaniem należności. Użytkownik może dzięki nim tworzyć scenariusze postępowania z przeterminowanymi należnościami, co znacznie ułatwia cały proces windykacji. Aby wywołać ręcznie wybrany etap windykacji, należy:
1. Przejść do modułu Rozliczenia – Windykacja na zakładkę Rozrachunki do windykacji, zaznaczyć wybrany rozrachunek i z górnego menu kliknąć Popraw.
2. Wybrać zakładkę Windykacja, następnie kliknąć wybrany etap windykacji prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Wygeneruj...
3. Zapisać/wysłać dany dokument lub wiadomość.
W kolumnach Obiekt powiązany i Wykonano pojawią się statusy świadczące o wykonaniu etapu windykacji.
Dodatkowe tematy e-pomocy dotyczące scenariuszy windykacji: