e-Pomoc techniczna
Przykładowe wykorzystanie automatów w systemie InsERT nexo
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Automatyzacja, Scenariusze pracy
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – np. powiadomienie w systemie. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Po aktywacji usługi użytkownik ma do dyspozycji przykładowe automaty (do korzystania z nich niezbędna jest ich aktywacja). Niektóre z automatów zawierają czynność utworzenia wiadomości SMS lub wiadomości e-mail, aby mogły zostać uruchomione, należy uzupełnić ich szablony.
Poniżej znajduje się lista przykładowych automatów, które można wykorzystać w systemie InsERT nexo.
InsERT nexo – Przykładowe wykorzystanie warunków logicznych w module Automatyzacja
InsERT nexo – Jak wyeksportować utworzony automat?
InsERT nexo – Jak wykonywać automaty kontekstowo w poszczególnych modułach?
InsERT nexo – Jak zaimportować automat?
InsERT nexo – Jak zmienić kolejność wykonywania automatów w module Automatyzacja?
InsERT nexo – Jak wysłać raport własny na podstawie harmonogramu w module Automatyzacja?
InsERT nexo – Jak utworzyć automat zapisujący wynik wyliczenia raportu własnego na dysku?
InsERT nexo – Jak wykorzystać etykietowanie kontaktów w module Automatyzacja?
InsERT nexo – Jak wykorzystać Rozszerzone warunki Automatyzacji?
InsERT nexo – Jak uwarunkować automat w zależności od klienta znajdującego się na dokumencie?
UWAGA! Powyższe przykłady są proponowaną formą wykorzystania modułu Automatyzacja w programie. Użytkownik przed ich wdrożeniem, powinien go dostosować do własnych preferencji. Dodatkowo należy weryfikować poprawność wykonywanych automatów np. ze względu na zmiany prawne.