Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla firmy szkoleniowej – Spis treści
Ostatnia modyfikacja: 13.06.2022
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Po zbiorczej wysyłce wiadomości e-mail pracownik odbiera odpowiedzi od klientów wyrażających chęć zapoznania się z ofertą, tworzy kartoteki nowych klientów, generuje szczegółowy dokument ofert i wysyła je klientom. Po zaplanowaniu szkolenia w siedzibie klienta pracownik realizuje oferty dokumentami faktur proform.
- Tworzenie kartoteki klienta na podstawie wiadomości e-mail
- Generowanie oferty dla klienta
- Stworzenie szablonu wiadomości
- Wysyłka oferty do klienta na podstawie wcześniej przygotowanego szablonu
- Stworzenie działania typu Spotkanie z klientem
- Opcjonalna rezerwacja zasobu
- Wysyłka wiadomości do wykonawcy działania o umówionym szkoleniu
- Zmiana wariantu oferty na wybrany przez klienta
- Realizacja oferty dokumentem proforma
- Wysyłka dokumentu faktura proforma do klienta