Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Wyciąg bankowy na koniec miesiąca za pomocą modułu Automatyzacja

Ostatnia modyfikacja: 06.12.2022

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Automatyzacja, Bank

​Od wersji 41.0.0 InsERT nexo możliwe jest skonfigurowanie automatu (artykuł opisujący aktywację modułu znajduję się tutaj​), który wygeneruje miesięczny wyciąg bankowy na podstawie wcześniej skonfigurowanego harmonogramu.

1. W celu konfiguracji harmonogramu automatyzacji należy przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć  Dodaj – Automat

 ​

2. Nadać nazwę i opis automatu i opcję uruchamiania Według harmonogramu

 

3. W sekcji Harmonogram wprowadzić okres, w którym automat będzie uruchamiany oraz następnie Cykl powtarzania automatu – Miesięczny. Oraz wskazać, w którym dniu miesiąca będzie wykonywany automat, w opisywanym przykładzie będą to Ostatni Dzień miesiąca.

 

4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Dodaj wyciąg bankowy, a następnie uzupełnić pozostałe parametry tj.: Rachunek, Status i Za okres w opisywanym przypadku będzie to okres Miesięczny.

 

Jeśli w przedsiębiorstwie jest więcej niż jeden rachunek bankowy, automat ma możliwość dodania kolejnej czynności, w której możemy wskazać kolejny rachunek. Aby wykonać taką operację, należy wcisnąć przycisk Dodaj czynność.

 ​

5. Następnie należy wybrać kolejną czynność do wykonania: Rachunek bankowy, Status stworzonego przez automat Wyciągu bankowego oraz okres analogicznie do kroku poprzedniego.

6. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu w​ykonania i wykonawcy czynnościZapisać automat​.​

 

Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w Rewizorze ​nexo​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki