e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Wyciąg bankowy na koniec miesiąca za pomocą modułu Automatyzacja
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Automatyzacja, Bank
Od wersji 41.0.0 InsERT nexo możliwe jest skonfigurowanie automatu (artykuł opisujący aktywację modułu znajduję się tutaj), który wygeneruje miesięczny wyciąg bankowy na podstawie wcześniej skonfigurowanego harmonogramu.
1. W celu konfiguracji harmonogramu automatyzacji należy przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat
2. Nadać nazwę i opis automatu i opcję uruchamiania Według harmonogramu.
3. W sekcji Harmonogram wprowadzić okres, w którym automat będzie uruchamiany oraz następnie Cykl powtarzania automatu – Miesięczny. Oraz wskazać, w którym dniu miesiąca będzie wykonywany automat, w opisywanym przykładzie będą to Ostatni Dzień miesiąca.
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Dodaj wyciąg bankowy, a następnie uzupełnić pozostałe parametry tj.: Rachunek, Status i Za okres w opisywanym przypadku będzie to okres Miesięczny.
Jeśli w przedsiębiorstwie jest więcej niż jeden rachunek bankowy, automat ma możliwość dodania kolejnej czynności, w której możemy wskazać kolejny rachunek. Aby wykonać taką operację, należy wcisnąć przycisk Dodaj czynność.
5. Następnie należy wybrać kolejną czynność do wykonania: Rachunek bankowy, Status stworzonego przez automat Wyciągu bankowego oraz okres analogicznie do kroku poprzedniego.
6. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania i wykonawcy czynności. Zapisać automat.
Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w Rewizorze nexo.