Nowa wersja szkolenia Subiekt nexo PRO krok po kroku
Szkolenie z Subiekta nexo/nexo PRO zostało kompleksowo odświeżone. Pozycja zyskała m.in. nowe rozdziały i bardziej przejrzysty wygląd, co pozwoli na przyswojenie większej ilości wiedzy w jeszcze prostszy sposób.
Szkolenie Subiekt nexo PRO krok po kroku szczegółowo omawia obsługę programu Subiekt nexo/nexo PRO, od instalacji i opisu interfejsu, po dokładne przedstawienie funkcji i modułów programu (dokumenty, asortyment, zamówienia, urządzenia fiskalne, cenniki, magazyn, finanse, rozliczenia i inne). W porównaniu z poprzednią wersją, w szkoleniu pojawiły się nowe tematy:
- e-commerce,
- Dyrektywa Omnibus,
- Opłata cukrowa i recyklingowa,
- POS – interfejs dotykowy,
- Klasyfikatory,
- moduł Automatyzacja,
- Wydruki niefiskalne,
- Wyliczanie inwentaryzacji na podstawie kodów dostaw,
- Rezerwacja dostaw dla dokumentu inwentaryzacji.
Szkolenie składa się z dwunastu części: Dokumenty handlowe i magazynowe, Pierwsze kroki, Asortyment, Polityka cenowa, Urządzenia zewnętrzne, Zamówienia, Inwentaryzacja, Finanse i rozliczenia, Funkcje dodatkowe, Moduły wspólne, POS i Automatyzacja.
Subiekt nexo PRO krok po kroku to:
- około 24 godziny nauki,
- 42 lekcje,
- blisko 2000 slajdów,
- kilkadziesiąt filmów.
Najważniejsze tematy
- Instalacja – kreator wdrożeniowy.
- Interfejs programu – omówienie budowy programu i rozwiązań interfejsowych.
- Pierwsze kroki – parametry: Subiekta, sprzedaży, zakupu, przyjęć, wydań oraz typy dokumentów wraz z określeniem hierarchii.
- Kartoteki – klienci, asortyment.
- Komunikacja – SMS-y, wymiana dokumentów z księgowością/biurem rachunkowym.
- Urządzenia zewnętrzne – drukarki fiskalne, kasy fiskalne, terminale płatnicze, czytniki kodów, wagi, sprawdzarki cen, kolektory danych, wydruki niefiskalne.
- Polityka cenowa – cenniki główne i dodatkowe, aktualizacja cen, promocje, dyrektywa Omnibus.
- Zarządzanie zamówieniami – zlecenie do dostawców, zamówienia od klientów i praca z nimi między innymi kompletacja zamówień, wydawanie partiami.
- Dokumenty zakupu - faktura VAT zakupu, faktura VAT RR.
- Dokumenty sprzedaży - faktura VAT sprzedaży, faktura uproszczona, faktura VAT marża, faktura detaliczna, paragon, paragon imienny, paragon fiskalny.
- Dokumenty magazynowe – wydania i przyjęcia magazynowe, rozbieżności, korekty kosztów.
- Inwentaryzacja – spisy inwentaryzacyjne, dodanie i wykonanie inwentaryzacji w programie.
- Finanse – kasa firmowa (operacje kasowe, sesje oraz raporty kasowe), rachunki podmiotu (operacje bankowe, dyspozycje oraz wyciągi bankowe), obsługa bankowości elektronicznej.
- Ewidencje rozliczeń – rozrachunki, sesje rozliczeniowe, windykacja, kursy walut.
- POS – interfejs dotykowy – pierwsze uruchomienie i konfiguracja POS-u, uruchomienie POS-u bez widocznego Subiekta, prowadzenie sprzedaży w POS.
- Automatyzacja – tworzenie automatu wraz z przykładem jego zastosowań, miedzy innymi automatyczne powiadomienie klienta o zrealizowanym zamówieniu oraz automatyczne powiadomienie o sprzedaży poniżej minimalnej marży.
- Funkcje dodatkowe – e-Commerce, schowek, opłata cukrowa.
Wszystkie zagadnienia opisano w przystępny sposób i w atrakcyjnej formie. Liczne filmy krok po kroku pokazują, jak wykonywać poszczególne operacje. Wygodna nawigacja ułatwia poruszanie się między poszczególnymi częściami szkolenia.
Cena
Cena szkolenia to 299 zł netto. Użytkownicy Subiekta nexo krok po kroku mogą dokonać upgrade’u do nowej wersji szkolenia za 79 zł netto. Wystarczy skontaktować się z Partnerem InsERT lub Działem Sprzedaży:
- tel. 71 78 76 110,
- e-mail: sprzedaz@insert.com.pl.
Uwaga! Licencja zezwala na korzystanie z programu jednemu użytkownikowi zarejestrowanemu w Akademii InsERT.
Niniejsza wiadomość nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.
Jak kupić
Szkolenie można nabyć w dowolnym punkcie sieci naszych Partnerów lub kontaktując się z Działem Sprzedaży InsERT