e-Pomoc techniczna
Agencja nieruchomości – Zaplanowanie i stworzenie działania dotyczącego spotkania z klientem
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści
Opiekun tworzy działanie typu spotkanie, w którym rezerwuje salę konferencyjną. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Zmień etap.
2. Wybrać Etap - Wybór oferty i zatwierdzić przyciskiem Zmień.
3. Ponownie zaznaczyć Proces ofertowy i rozwinąć górne menu Operacje, po czym kliknąć Dopisz działanie i wybrać Spotkanie.
4. Na zakładce Podstawowe uzupełnić termin spotkania, wpisać Krótki opis oraz Lokalizację. Dodatkowo można ustawić Przypomnienie, aby program Gestor nexo przypomniał o zbliżającym się Spotkaniu.
5. Na zakładce Planowanie, w sekcji Zarezerwowane zasoby wstawić salę, która zostanie zarezerwowana na potrzeby przyszłego spotkania.
6. Zatwierdzić Działanie przyciskiem Zapisz.
W przypadku, gdy zasób nie będzie mógł zostać zarezerwowany, ponieważ jest zajęty przez innego użytkownika program Gestor nexo poinformuje o tym użytkownika i zaproponuje inne rozwiązanie. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Gestor nexo – Czym są, gdzie i jak wykorzystać zasoby?
Powyższą czynność można zautomatyzować. Więcej o automatyzacji tego kroku można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Automatyzacja tworzenia działania dotyczącego spotkania z klientem
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Wysyłka zaproszenia na spotkanie do klienta.