Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak wyeksportować słownik wykorzystywany do sprawdzania pisowni w wiadomościach e-mail?

Ostatnia modyfikacja: 25.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Poczta elektroniczna

Od wersji 40.0.0 InsERT nexo zmodernizowano sposób działania mechanizmu sprawdzania pisowni i rozbudowano go o wiele pozycji. Użytkownik może w trakcie tworzenia wiadomości e-mail ​wybrać słownik, wg. którego program ma weryfikować poprawność pisowni. Użytkownik ma również możliwość dodawania własnych wyjątków do słownika. Aby wyeksportować zawartość słownika, należy:

1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry klienta poczty i kliknąć Popraw.​


2. W sekcji Sprawdzanie pisowni kliknąć Eksportuj słownik sprawdzania pisowni.


3. Nadać nazwę pliku i wskazać lokalizację, w której program ma zapisać słownik i kliknąć Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki