Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak wyeksportować słownik wykorzystywany do sprawdzania pisowni w wiadomościach e-mail?
Ostatnia modyfikacja: 25.07.2022
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Poczta elektroniczna
Od wersji 40.0.0 InsERT nexo zmodernizowano sposób działania mechanizmu sprawdzania pisowni i rozbudowano go o wiele pozycji. Użytkownik może w trakcie tworzenia wiadomości e-mail wybrać słownik, wg. którego program ma weryfikować poprawność pisowni. Użytkownik ma również możliwość dodawania własnych wyjątków do słownika. Aby wyeksportować zawartość słownika, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry klienta poczty i kliknąć Popraw.
2. W sekcji Sprawdzanie pisowni kliknąć Eksportuj słownik sprawdzania pisowni.
3. Nadać nazwę pliku i wskazać lokalizację, w której program ma zapisać słownik i kliknąć Zapisz.