e-Pomoc techniczna
Rewizor GT – Jak zablokować użytkownikowi możliwość dodawania kartotek powiązanych?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Słowniki, Uprawnienia, Użytkownicy
Za blokadę funkcjonalności w programie Rewizor GT odpowiada słownik Personel. Uprawnienia można spersonalizować dla konkretnego użytkownika. Aby odebrać użytkownikowi możliwość dodawania kartotek powiązanych, należy:
1. Zalogować się na użytkownika Szef, a następnie z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a następnie z listy słowników wybrać Personel.
2. Na liście użytkowników zaznaczyć tego, któremu uprawnienie będzie odebrane i wybrać Popraw.
3. Na liście uprawnień odznaczyć pozycję o nazwie Kartoteki powiązane - Dodaj kartotekę powiązaną. Aby zapisać zmiany, należy wybrać OK.
Do filtrowania odpowiednich uprawnień zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki dostępnej pod klawiszem F8.
Rezultatem odebrania uprawnień będzie blokada możliwości zatwierdzenia bilansu otwarcia potwierdzona odpowiednim komunikatem.