Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak edytować utworzony powiat?

Ostatnia modyfikacja: 26.07.2022

Program: InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja

Słownik powiatów zawiera spis wszystkich polskich powiatów. Danych powiatów, które znajdują się już w systemie jako dane wdrożeniowe, nie można edytować i usuwać. Możliwe jest natomiast dodanie do słownika nowych pozycji (potrzebne np. podczas wprowadzania danych nowych pracowników będących obcokrajowcami) oraz edytowanie i usuwanie pozycji utworzonych przez użytkownika. Aby edytować informacje utworzonego przez użytkownika powiatu, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powiaty, zaznaczyć wybrany powiat (nie może to być powiat domyślnie utworzony przez program), a następnie z górnego menu wybrać Popraw.


2. Wprowadzić nowe informacje i kliknąć Zapisz. W trakcie edytowania powiatu użytkownik może również dodać województwo, jeżeli nie zostało to wykonane wcześniej.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki