e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak edytować utworzony powiat?
Program: InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja
Słownik powiatów zawiera spis wszystkich polskich powiatów. Danych powiatów, które znajdują się już w systemie jako dane wdrożeniowe, nie można edytować i usuwać. Możliwe jest natomiast dodanie do słownika nowych pozycji (potrzebne np. podczas wprowadzania danych nowych pracowników będących obcokrajowcami) oraz edytowanie i usuwanie pozycji utworzonych przez użytkownika. Aby edytować informacje utworzonego przez użytkownika powiatu, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powiaty, zaznaczyć wybrany powiat (nie może to być powiat domyślnie utworzony przez program), a następnie z górnego menu wybrać Popraw.
2. Wprowadzić nowe informacje i kliknąć Zapisz. W trakcie edytowania powiatu użytkownik może również dodać województwo, jeżeli nie zostało to wykonane wcześniej.