Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak edytować przyczynę utraty klientów?

Ostatnia modyfikacja: 04.08.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci, Konfiguracja

Słownik przyczyny utraty klientów powiązany jest ze słownikiem istotności klientów. Domyślnie posiada następujące wartości: niska jakość obsługi, niedotrzymanie terminów, lepsza oferta konkurencji, opóźnieni​a w płatnościach. Użytkownik może dopisać kolejne przyczyny utraty klientów oraz edytować i usuwać te już istniejące. Aby edytować przyczynę utraty klientów, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Przyczyny utraty klientów, zaznaczyć jedną z ​dostępnych przyczyn i z ​górnego menu wybrać Popraw.

​​​

2. Wprowadzić nową nazwę i kliknąć Zapisz.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki