Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak edytować przyczynę utraty klientów?
Ostatnia modyfikacja: 04.08.2022
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Konfiguracja
Słownik przyczyny utraty klientów powiązany jest ze słownikiem istotności klientów. Domyślnie posiada następujące wartości: niska jakość obsługi, niedotrzymanie terminów, lepsza oferta konkurencji, opóźnienia w płatnościach. Użytkownik może dopisać kolejne przyczyny utraty klientów oraz edytować i usuwać te już istniejące. Aby edytować przyczynę utraty klientów, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Przyczyny utraty klientów, zaznaczyć jedną z dostępnych przyczyn i z górnego menu wybrać Popraw.
2. Wprowadzić nową nazwę i kliknąć Zapisz.