Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak wykorzystać autoteksty w szablonie wiadomości email do księgowości?

Ostatnia modyfikacja: 09.10.2023

Program: Subiekt 123

Kategoria: Komunikacja, Konfiguracja, Poczta elektroniczna

Autoteksty umożliwiają wstawienie do treści wiadomości email predefiniowanych informacji zawartych w obiekcie, do którego generowana jest wiadomość. Na postawie autotekstów użytkownik może utworzyć szablon wiadomości, który po przetworzeniu informacji będzie wyglądał na wygenerowany specjalnie dla klienta, który go otrzyma. Aby wykorzystać autotekst w szablonie wiadomości email dla emailu do księgowości, należy:

1. Przejść do menu KonfiguracjaSzablony wiadomości email.


2. Wybrać Email do księgowości (lub nazwę obecnie istniejącego szablonu) w rodzaju Email do księgowości.

​​

3. Przejść na zakładkę Wiadomość i kliknąć ikonę znaku zapytania przy temacie lub treści. Spowoduje to wyświetlenie okna z dostępnymi autotekstami, z których użytkownik może przekopiować wybrany autotekst. 

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki