e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak wykorzystać autoteksty w szablonie wiadomości email do księgowości?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Komunikacja, Konfiguracja, Poczta elektroniczna
Autoteksty umożliwiają wstawienie do treści wiadomości email predefiniowanych informacji zawartych w obiekcie, do którego generowana jest wiadomość. Na postawie autotekstów użytkownik może utworzyć szablon wiadomości, który po przetworzeniu informacji będzie wyglądał na wygenerowany specjalnie dla klienta, który go otrzyma. Aby wykorzystać autotekst w szablonie wiadomości email dla emailu do księgowości, należy:
1. Przejść do menu Konfiguracja – Szablony wiadomości email.
2. Wybrać Email do księgowości (lub nazwę obecnie istniejącego szablonu) w rodzaju Email do księgowości.
3. Przejść na zakładkę Wiadomość i kliknąć ikonę znaku zapytania przy temacie lub treści. Spowoduje to wyświetlenie okna z dostępnymi autotekstami, z których użytkownik może przekopiować wybrany autotekst.