e-Pomoc techniczna
zarezerwuj.pl – Jak skonfigurować przypomnienie o rezerwacji dla klientów?
Program: zarezerwuj.pl
Kategoria: Konfiguracja
Powiadomienia dla klientów usprawniają realizację usług, przepływ informacji i minimalizują problemy komunikacyjne. Usługa jest bezpłatna i w pełni konfigurowalna. Aby dostosować treść i warunki wysyłki przypomnienia e-mail o rezerwacji, należy:
1. Przejść do menu Ustawienia – Powiadomienia e-mail.
2. Na zakładce Przypomnienia dla klientów wybrać przycisk edytuj przy przypomnieniu o rezerwacji.
3. W oknie edycji treści powiadomienia istnieje możliwość edycji tematu i treści wiadomości.
Dla edycji treści udostępniono autoteksty, czyli zmienne, które wstawia się do edytowanej treści e-maila, a podczas wysyłania wiadomości zostają one zamieniane na rzeczywiste dane, ułatwiające dostosowanie wiadomości do danych klienta i przesłaniu szczegółowych informacji dotyczących rezerwacji. Użytkownikowi udostępniono następujące pola automatyczne:
-
data – dzień zarezerwowanego terminu
-
godzina – godzina zarezerwowanego terminu
-
klient – dane klienta (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail)
-
nazwa firmy – nazwa publiczna pobierana z danych firmy
-
pola dodatkowe – dodatkowe informacje zgodne z konfiguracją i wymaganiami pól dodatkowych
-
terminarz – nazwa terminarza z formularza rezerwacji
-
usługa – nazwa zarezerwowanej usługi
-
zasób - nazwa zarezerwowanego zasobu.
Do treści wiadomości istnieje również możliwość dołączenia obrazu. Aktualne zmiany prezentowane są poniżej w podglądzie wiadomości. Zmiany zapisać przyciskiem Zatwierdź.
4. Aby przypomnienia o rezerwacji były wysyłane, należy kliknąć suwak przy opcji Przypomnienie o rezerwacji, aby podświetlił się na niebiesko. Dodatkowo istnieje możliwość zdefiniowania czasu wysyłania powiadomienia przed właściwym terminem rezerwacji.
Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zaktualizuj.