Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać nowe stanowisko przedstawicieli?

Ostatnia modyfikacja: 21.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja

Stanowiska przedstawicieli są wartością słownikową dostępną do edycji dla użytkownika. Poza stanowiskami, które program dodaje domyślnie przy tworzeniu p​odmiotu użytkownik może dodać nowe wartości oraz edytować i usuwać te już istniejące. Aby dodać nowe stanowisko przedstawicieli, należy:​

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe  Konfiguracja ​ Stanowiska przedstawicieli i z górnego menu wybrać opcję Dodaj.


2. Wprowadzić nowe stanowisko i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki