Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać załącznik powiązany z adresem do wiadomości e-mail?
Ostatnia modyfikacja: 27.07.2022
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Poczta elektroniczna
Od wersji 35.0.0 InsERT nexo możliwe jest dodawanie załączników powiązanych z adresem e-mail klienta. Funkcjonalność ta pozwala wskazać ponownie załącznik, który był już kiedyś wykorzystany w kontekście danego klienta. Jest to opcja przydatna w momencie, gdy np. klient prosi o ponowne przesłanie dokumentu, który otrzymał jakiś czas temu. Aby dodać załącznik powiązany z adresem do wiadomości, należy:
1. W oknie generowania wiadomości wybrać górne menu Załączniki – Dodaj załączniki powiązane z adresem.
2. Z okna wybrać załącznik i zatwierdzić przyciskiem Wybierz.