Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać nowe przyczyny utraty klientów?

Ostatnia modyfikacja: 22.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Konfiguracja

Program Gestor nexo umożliwia dodanie własnych przyczyn utraty klientów wykorzystywanych zarówno dla klientów standardowych, jak i potencjalnych. Słownik przyczyn powiązany jest ze słownikiem istotności klientów. Aby dodać nową przyczynę, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe  Konfiguracja ​ Przyczyny utraty klientów i kliknąć Dodaj.


2. Wprowadzić nazwę nowej przyczyny i kliknąć Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki