Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Nie można odebrać sprzedaży z kasy, pojawia się komunikat: "towaru o identyfikatorze x nie ma w programie". Co się stało z tym towarem i jak ściągnąć sprzedaż w takiej sytuacji?

Ostatnia modyfikacja: 01.02.2022

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Urządzenia zewnętrzne

Komunikat może się pojawić, jeśli użytkownik systemu Kasa fiskalna - Subiekt GT usunie bądź zmieni dane towaru, który został wcześniej wysłany z programu do kasy fiskalnej. Ponadto częstym powodem problemu z pobraniem informacji z kasy może być rozpoczęcie współpracy kasa - program z rozbieżnymi kartotekami towarów w kasie fiskalnej i w Subiekcie GT (np. kartoteka w kasie pochodzi z innego programu lub jest ręcznie poprawiana i uzupełniana). Do prawidłowej współpracy Subiekta GT z kasą wymagane jest wysłanie uporządkowanej kartoteki towarów TYLKO z Kasiarza GT do pustej kasy (bez zdefiniowanych towarów). Późniejsza wysyłka zmian w kartotekach powinna być realizowana również TYLKO z Kasiarza GT, zawsze zaraz po odebraniu sprzedaży (kasa powinna mieć wyzerowane totalizery). Doraźnie ściągniecie zablokowanej informacji o sprzedaży powinno umożliwić przywrócenie postaci kartoteki towaru o sygnalizowanym w komunikacie kodzie, do stanu sprzed zmian.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki