e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak przenieść błędnie wykonaną akcję z cyklu fakturowania do ponownego wykonania?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Umowy z klientami
Moduł Umowy z klientami jest dostępny tylko na licencji Gestora nexo PRO.
Od wersji 32.0.0 Gestora nexo dodano kolumnę Wykonano w liście wystąpień cyklu fakturowania. Dla każdego wystąpienia, dla którego wykonano planowaną akcję, kolumna ta jest aktywna i zaznaczona. Jeżeli akcję wykonano błędnie, użytkownik może odznaczyć wystąpienie, co skutkuje przeniesieniem go do sekcji Akcje automatyczne. Aby przywrócić wystąpienie do cyklu fakturowania, należy:
1. Odznaczyć wystąpienie na liście wystąpień w umowie z klientem i zatwierdzić komunikat przyciskiem Tak.
2. Zaznaczyć kolumnę Aktywne przy wystąpieniu.
3. Usunąć akcję automatyczną i dokument przez nią utworzony (numer dokumentu można zweryfikować na zakładce Powiązania).