e-Pomoc techniczna
mikroSubiekt – Rejestracja i użytkowanie licencji dla biur rachunkowych
Program: mikroSubiekt
Kategoria: Rejestracja licencji
Nabycie licencji
Biura rachunkowe mogą zakupić system mikroSubiekt dla Windows, aby przekazać je w użytkowanie swoim klientom. Zakupiona licencja należy do biura rachunkowego, które może nią dysponować, tzn. po rozwiązaniu umowy z danym klientem przenieść na innego.
Zamówienie programów i jego realizacja:
-
Biuro rachunkowe wypełnia specjalny formularz i składa zamówienie u dowolnego Partnera InsERT. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 78 76 110 oraz adresem e-mail: asp@insert.com.pl,
-
InsERT, po otrzymaniu zamówienia i weryfikacji danych biura, realizuje zamówienie wraz ze specjalną, dołączoną do każdego programu zgodą na udostępnienie programu klientowi biura.
Uwaga! Zakupione programy w ramach pakietu nie mogą być przedmiotem dalszej odsprzedaży ich przez właściciela, w tym sprzedaży na rzecz klientów zamawiającego.
Rejestracja otrzymanej licencji
Rejestracja nabytej w ten sposób licencji w żaden sposób nie różni się od standardowej rejestracji mikroSubiekta.
Aby zarejestrować licencję, w formularzu rejestracyjnym należy podać dane użytkownika licencji, a więc klienta biura rachunkowego.
Informacje dotyczące rejestracji programu można znaleźć w poniższym temacie e-Pomocy technicznej.
W przypadku potrzeby przeniesienia licencji na innego klienta należy zwrócić się do firmy InsERT z pisemną prośbą skierowaną na adres: rejestracja@insert.com.pl.