Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

mikroSubiekt – Rejestracja i użytkowanie licencji dla biur rachunkowych

Ostatnia modyfikacja: 05.01.2023

Program: mikroSubiekt

Kategoria: Rejestracja licencji

Przejdź na Subiekt123


Nabycie licencji

Biura rachunkowe mogą zakupić system mikroSubiekt dla Windows​, aby przekazać je w użytkowanie swoim klientom. Zakupiona licencja należy do biura rachunkowego, które może nią dysponować, tzn. po rozwiązaniu umowy z danym klientem przenieść na innego.​

Zamówienie programów i jego realizacja:


  • InsERT, po otrzymaniu zamówienia i weryfikacji danych biura, realizuje zamówienie wraz ze specjalną, dołączoną do każdego programu zgodą na udostępnienie programu klientowi biura.​​

Uwaga! Zakupione programy w ramach pakietu nie mogą być przedmiotem dalszej odsprzedaży ich przez właściciela, w tym sprzedaży na rzecz klientów zamawiającego.​

Rejestracja otrzymanej licencji

Rejestracja nabytej w ten sposób licencji w żaden sposób nie różni się od standardowej rejestracji mikroSubiekta. 
Aby zarejestrować licencję, w formularzu rejestracyjnym należy podać dane użytkownika licencji, a więc klienta biura rachunkowego. 

Informacje dotyczące rejestracji programu można znaleźć w poniższym temacie e-Pomocy technicznej.

 

W przypadku potrzeby przeniesienia licencji na innego klienta należy zwrócić się do firmy InsERT z pisemną prośbą skierowaną na adres: rejestracja@insert.com.pl​.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki