Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak skonfigurować blokadę wykonania akcji automatycznych w określonych godzinach dla Umów z klientami?

Ostatnia modyfikacja: 27.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja, Umowy z klientami

Moduł Umowy z klientami jest dostępny tylko na licencji Gestora nexo PRO.​

​Od wersji 31.0.0 w Gestorze nexo dodano możliwość skonfigurowania blokady wykonania akcji automatycznych w określonych godzinach. Domyślnie program wykonuje akcje automatyczne ze wskazaną datą w najszybszym możliwym czasie (o północy), odkładając je i czekając na potwierdzenie, jeżeli akcja nie będzie mogła być przeprowadzona z różnych powodów (np. wyłączony program). Od wersji 31.0.0 użytkownik może wskazać okres nieaktywności, po którym program podejmie wykonanie akcji automatycznych. Aby skonfigurować blokadę, należy:

1. Przejść do modułu Konfiguracja ​ Parametry umów z klientami i kliknąć Popraw.


2. W sekcji Akcj​​e automatyczne parametr Nie wykonuj akcji w godzinach od - do. Po zapisaniu zmian należy p​onownie uruchomić program.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki