e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak skonfigurować blokadę wykonania akcji automatycznych w określonych godzinach dla Umów z klientami?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Umowy z klientami
Moduł Umowy z klientami jest dostępny tylko na licencji Gestora nexo PRO.
Od wersji 31.0.0 w Gestorze nexo dodano możliwość skonfigurowania blokady wykonania akcji automatycznych w określonych godzinach. Domyślnie program wykonuje akcje automatyczne ze wskazaną datą w najszybszym możliwym czasie (o północy), odkładając je i czekając na potwierdzenie, jeżeli akcja nie będzie mogła być przeprowadzona z różnych powodów (np. wyłączony program). Od wersji 31.0.0 użytkownik może wskazać okres nieaktywności, po którym program podejmie wykonanie akcji automatycznych. Aby skonfigurować blokadę, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry umów z klientami i kliknąć Popraw.
2. W sekcji Akcje automatyczne parametr Nie wykonuj akcji w godzinach od - do. Po zapisaniu zmian należy ponownie uruchomić program.