e-Pomoc techniczna
Jak uzyskać dostęp do Subiekta 123 na potrzeby własne biura?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Licencje
Licencja Subiekta 123 dla InsERT nexo/GT pozwala na korzystanie z aplikacji Subiekt 123 na potrzeby własne. Aby skorzystać z takiej możliwości, niezbędne jest posiadanie odpowiednich uprawnień przypisanych do Konta InsERT.
Z uwagi na powyższe należy odróżnić dwa przypadki:
- Biura rachunkowe, które korzystały wcześniej z Subiekta 123 na potrzeby własne,
- Biura rachunkowe, które po raz pierwszy będą uruchamiać Subiekta 123 na potrzeby własne.
W pierwszym z opisywanych przypadków nie ma potrzeby wykonywania żadnych czynności. Uprawnienia do aplikacji Subiekt 123 zostaną przypisane automatycznie. Natomiast w drugim przypadku należy:
1. Zalogować się do Konta InsERT.
2. Upewnić się, że wybrana jest odpowiednia firma, w razie potrzeby Zmienić firmę, następnie przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Edytuj uprawnienia.
3. Nadać uprawnienia do Subiekta 123 i Zapisaćzmiany.
W menu Aplikacje pojawi się Subiekt 123.