Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Hotelarska – Część V – Generowanie wiadomości zbiorczej do zestawu klientów. Wykorzystanie autotekstów i wysyłka

Ostatnia modyfikacja: 31.08.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

 
 



Na podstawie przygotowanego zestawu klientów tworzona jest wiadomość zbiorcza. W treści wiadomości użytkownik powinien wprowadzić szczegóły oferty wraz z autotekstami, które w dalszym etapie zamienią się na dane indywidualne dla każdego z odbiorców. Aby utworzyć wiadomość zbiorczą do kl​ientów z zestawu, należy:

1. Przejść do modułu Kartoteki  Klienci na zakładkę Wszystkie zestawy klientów, zaznaczyć wybrany zestaw i wybrać opcję Utwórz z zestawu ​ Wiadomość zbiorczą e-mail.


2. Wskazać klientów z zestawu i przejść dalej (użytkownik może wykorzystać opcje Zaznacz/odznacz… znajdującą się nad listą).


3. Wprowadzić temat wiadomości (np. Specjalna oferta dla klientów VIP), a następnie uzupełnić treść wiadomości przy wykorzystaniu autotekstów dostępnych z prawej strony. Z uwagi na ilość autotekstów zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki umieszczonej nad nimi.


4. Uzupełnić informacje w podsumowaniu, a następnie kliknąć Wykonaj.


 
 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki