e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Hotelarska – Część IV – Tworzenie dynamicznego zestawu klientów
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Dane zgromadzone w systemie CRM służą nie tylko do zarządzania personelem. Na podstawie zgromadzonych danych użytkownik może w łatwy sposób stworzyć ofertę sezonową, a następnie przekazać odpowiednie informacje do wybranej grupy klientów. Na potrzeby realizacji promocji przygotowuje się listę dynamiczną. Zawarte w niej kryteria doboru klientów automatycznie wytypują firmy, do których zostanie skierowana oferta. W tym przypadku wybrani zostali klienci hotelu z istotnością VIP. Aby utworzyć zestaw, należy:
1. Przejść do modułu Kartoteki – Klienci na zakładkę Wszystkie zestawy klientów i kliknąć Dodaj – Zestaw dynamiczny.
2. Wprowadzić nazwę, a następnie rozwinąć filtry zaawansowane i wybrać Istotność – VIP (Istotność klienta można ustawić w jego kartotece na zakładce CRM). Po weryfikacji wyfiltrowanych klientów zapisać zestaw.