e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak przypisać zastępcę?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Użytkownicy
Domyślny zastępca to osoba, która będzie w zastępstwie opiekowała się klientami użytkownika. Zastępstwa stosuje się w przypadkach, gdy opiekun jest nieobecny w pracy (np. na skutek urlopu czy też choroby) i ktoś musi go zastąpić. Aby przypisać zastępcę, a następnie aktywować zastępstwo, należy:
1. Przejść do konfiguracji Użytkownicy.
2. Zaznaczyć użytkownika na liście, a następnie wybrać opcję Popraw (górne menu lub prawy przycisk myszy).
3. W sekcji CRM wybrać zastępcę z listy pracowników. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
4. Aby aktywować zastępstwo, należy rozwinąć menu (lub pod prawym przyciskiem myszy) Zastępstwa i wybrać opcję Aktywuj zastępstwa.
Uwaga! Warunkiem aktywacji zastępstwa jest przypisanie opiekuna w kartotece klienta na zakładce CRM.
5. Aby sprawdzić klientów, dla których zostało aktywowane zastępstwo, dostępny jest filtr Zastępstwo aktywne.