Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak przypisać zastępcę?

Ostatnia modyfikacja: 29.03.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Użytkownicy

​Domyślny zastępca to osoba, która będzie w zastępstwie opiekowała się klientami użytkownika. Zastępstwa stosuje się w przypadkach, gdy opiekun jest nieobecny w pracy (np. na skutek urlopu czy też choroby) i ktoś musi go zastąpić. Aby przypisać zastępcę, a następnie aktywować zastępstwo, należy:

1. Przejść do konfiguracji Użytkownicy.


2. Zaznaczyć użytkownika na liście, a następnie wybrać opcję Popraw (górne menu lub prawy przycisk myszy).


3. W sekcji CRM wybrać zastępcę z listy pracowników. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


4. Aby aktywować zastępstwo, należy rozwinąć menu (lub pod prawym przyciskiem myszy) Zastępstwa i wybrać opcję Aktywuj zastępstwa.


Uwaga! Warunkiem aktywacji zastępstwa jest przypisanie opiekuna w kartotece klienta na zakładce CRM.

 

​5. Aby sprawdzić klientów, dla których zostało aktywowane zastępstwo, dostępny jest filtr Zastępstwo aktywne.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki