Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Dlaczego podpis nie dodaje się do wiadomości e-mail? Główne przyczyny

Ostatnia modyfikacja: 13.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna

Najprostszym s​posobem na zweryfikowanie problemu z podpisem wiadomości e-mail jest sprawdzenie odpowiednich modułów za niego odpowiedzialnych. Kolejno są to:

Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Podpisy do wiadomości



Głównymi elementami, jakie należy sprawdzić w podpisie do wiadomości, są:

1) użytkownicy, dla których podpis jest wykorzystywany (sekcja użytkownik)
2) konta pocztowe przypisane do podpisu
3) czy podpis jest dołączany do nowych wiadomości i odpowiedzi
4) format podpisu, który powinien być taki sam, jak format wiadomości

Okno Nowej wiadomości – Opcje – Format


Format wiadomości powinien być zgodny z formatem podpisu (pkt. 4).

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki