e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Dlaczego podpis nie dodaje się do wiadomości e-mail? Główne przyczyny
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna
Najprostszym sposobem na zweryfikowanie problemu z podpisem wiadomości e-mail jest sprawdzenie odpowiednich modułów za niego odpowiedzialnych. Kolejno są to:
Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Podpisy do wiadomości
Głównymi elementami, jakie należy sprawdzić w podpisie do wiadomości, są:
1) użytkownicy, dla których podpis jest wykorzystywany (sekcja użytkownik)
2) konta pocztowe przypisane do podpisu
3) czy podpis jest dołączany do nowych wiadomości i odpowiedzi
4) format podpisu, który powinien być taki sam, jak format wiadomości
Okno Nowej wiadomości – Opcje – Format
Format wiadomości powinien być zgodny z formatem podpisu (pkt. 4).