Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać załącznik przesłany wcześniej na chmurę do wiadomości e-mail?

Ostatnia modyfikacja: 26.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Poczta elektroniczna

​Od wersji 26.0.0 Gestor nexo umożliwia załączanie do wiadomości plików, które zostały już wcześniej przesłane na dysk z programu (nie tyczy się to plików, które użytkownik samemu umieścił na chmurze). Pozwala to na ponowne wykorzystanie tego samego załącznika, zamiast dublowania go na dysku. Aby wykorzystać taki załącznik, należy w samej wiadomości e-mail rozwinąć sekcję Załączniki i wybrać opcję Dodaj z serwisu chmurowego.


Dodatkowo od wersji 30.0.0 Gestor nexo daje możliwość pobierania załączników z chmury i wstawiania ich jako zwykłych załączników, oraz kontroluje czy plik nie jest ponownie wrzucany na dysk, z propozycją jego podmiany na wcześniej przesłany plik.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki