e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak powiązać klienta z wcześniejszą korespondencją email?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Poczta elektroniczna
Gestor nexo umożliwia powiązanie wcześniejszej korespondencji z kartoteką klienta na wiele sposobów. Jeżeli klient nie posiada kartoteki, można ją założyć na podstawie wiadomości email, a później powiązać wcześniejszymi wiadomościami automatycznie. Jeżeli kartoteka klienta już istnieje, a następuje konieczność powiązania z nią wiadomości z adresu, który docelowo nie będzie używany do korespondencji, istnieje możliwość powiązania pojedynczej wiadomości. Poniżej zaprezentowano wszystkie narzędzia, wymagane do wykonania powyższych działań.
Operacje - Dopisz nowego klienta
Funkcja umożliwia utworzenie nowej kartoteki wybranego typu, przypisując daną wiadomość email, oraz uzupełniając adres email w kartotece.
Operacje - Powiąż z…
Funkcja umożliwia powiązanie zaznaczonych wiadomości email z wybraną kartoteką. Jeżeli adres nadawcy wiadomości nie widnieje w kartotece, program umożliwia przypisanie go.
Operacje - Powiąż automatycznie z klientami
Funkcja umożliwia powiązanie zaznaczonych wiadomości z adresami email znajdującymi się w kartotekach. Jeżeli email z zaznaczonej wiadomości nie znajduje się w żadnej kartotece wiadomość nie zostanie powiązana.