Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak poprawić zamówienie od klienta po wystawieniu faktury zaliczkowej?

Ostatnia modyfikacja: 07.03.2023

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Zamówienia

Zamówienie od klienta, w przeciwieństwie do zamówienia zaliczkowego, które zostało zrealizowane (częściowo lub całościowo), staje się niemożliwe do edycji. Aby poprawić takie zamówienie, należy:

1. Z listy modułów wybrać SprzedażFaktury sprzedaży, znaleźć fakturę zaliczkową realizującą zamówienie, które ma zostać poprawione, kliknąć ją prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Usuń. Operację powtórzyć dla każdego dokumentu powiązanego z zamówieniem.


2. Po usunięciu dokumentu, z listy modułów wybrać SprzedażZamówienia od klientów, zaznaczyć zamówienie i kliknąć Popraw.


3. Po poprawieniu zamówienia można ponownie je realizować.


Artykuły powiązane:

Scenariusz pracy w Subiekcie GT – Realizacja zamówienia od klienta

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki