e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak poprawić zamówienie od klienta po wystawieniu faktury zaliczkowej?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Zamówienia
Zamówienie od klienta, w przeciwieństwie do zamówienia zaliczkowego, które zostało zrealizowane (częściowo lub całościowo), staje się niemożliwe do edycji. Aby poprawić takie zamówienie, należy:
1. Z listy modułów wybrać Sprzedaż – Faktury sprzedaży, znaleźć fakturę zaliczkową realizującą zamówienie, które ma zostać poprawione, kliknąć ją prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Usuń. Operację powtórzyć dla każdego dokumentu powiązanego z zamówieniem.
2. Po usunięciu dokumentu, z listy modułów wybrać Sprzedaż – Zamówienia od klientów, zaznaczyć zamówienie i kliknąć Popraw.
3. Po poprawieniu zamówienia można ponownie je realizować.
Artykuły powiązane:
Scenariusz pracy w Subiekcie GT – Realizacja zamówienia od klienta