Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak wysłać logi diagnostyczne w przypadku problemów z aplikacją InsERT mobile?

Ostatnia modyfikacja: 27.02.2023

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: InsERT mobile

​Aplikacja InsERT mobile​ pozwala na synchronizacje klientów i działań z programami serii InsERT nexo. Pozwala ona również z poziomu widoku Dzień i Agenda dodawać działania, a z widoku Klienci tworzyć kartoteki nowych kontrahentów.

W przypadku jakichkolwiek problemów z powyższymi widokami, jak i pozostałymi modułami, zaleca się wysłać logi diagnostyczne. Aby stworzyć logi, które umożliwią firmie InsERT namierzenie i skuteczne rozwiązanie problemu, należy:

1. Rozwinąć menu w lewym, górnym rogu programu i wybrać widok Ustawienia.

 

2. Kliknąć Pokaż logi diagnostyczne.

 

3. Zaznaczyć tekst i wysłać przez formularz kontaktowy (Więcej o wysyłce danych przez formularz kontaktowy można przeczytać TUTAJ) lub kliknąć Wyślij log i wysłać korzystając z istniejących aplikacji zainstalowanych na smartfonie.

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki