e-Pomoc techniczna
Jak wysłać logi diagnostyczne w przypadku problemów z aplikacją InsERT mobile?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: InsERT mobile
Aplikacja InsERT mobile pozwala na synchronizacje klientów i działań z programami serii InsERT nexo. Pozwala ona również z poziomu widoku Dzień i Agenda dodawać działania, a z widoku Klienci tworzyć kartoteki nowych kontrahentów.
W przypadku jakichkolwiek problemów z powyższymi widokami, jak i pozostałymi modułami, zaleca się wysłać logi diagnostyczne. Aby stworzyć logi, które umożliwią firmie InsERT namierzenie i skuteczne rozwiązanie problemu, należy:
1. Rozwinąć menu w lewym, górnym rogu programu i wybrać widok Ustawienia.
2. Kliknąć Pokaż logi diagnostyczne.
3. Zaznaczyć tekst i wysłać przez formularz kontaktowy (Więcej o wysyłce danych przez formularz kontaktowy można przeczytać TUTAJ) lub kliknąć Wyślij log i wysłać korzystając z istniejących aplikacji zainstalowanych na smartfonie.