Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT mobile – Jak dodać klienta i stworzyć dla niego notatki?

Ostatnia modyfikacja: 24.02.2023

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: InsERT mobile, Klienci

InsERT mobile​ umożliwia synchronizację działań i klientów z programami serii InsERT nexo. Zarówno działania, jak i klientów można również dodawać z poziomu aplikacji InsERT mobile. Aby dodać klienta, należy:

1. Otworzyć i zalogować się do aplikacji InsERT mobile, rozwinąć menu w lewym, górnym rogu i kliknąć Klienci.

 

2. Rozwinąć menu + w prawym, dolnym rogu ekranu i wybrać (w zależności od dodawanego klienta) Osoba, lub Firma.

 

3. W zależności od powyższego wyboru wpisać odpowiednie dane klienta i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Po stworzeniu klienta aplikacja InsERT mobile umożliwia dodawanie dla niego notatek. Aby dodać nową notatkę, należy:

1. Będąc w module Klienci otworzyć klienta, dla którego zostanie stworzona notatka poprzez kliknięcie niego.

 

2. Przejść na zakładkę Notatki i kliknąć przycisk + w prawym, dolnym rogu ekranu.

 

3. Wpisać Notatkę i zatwierdzić przyciskiem Zapisz. Warto zwrócić uwagę na możliwość ustawienia opcji Priorytet, dzięki czemu Notatki z zaznaczonym Priorytetem będą wyświetlały się w pierwszej kolejności.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki