e-Pomoc techniczna
InsERT mobile – Jak dodać klienta i stworzyć dla niego notatki?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: InsERT mobile, Klienci
InsERT mobile umożliwia synchronizację działań i klientów z programami serii InsERT nexo. Zarówno działania, jak i klientów można również dodawać z poziomu aplikacji InsERT mobile. Aby dodać klienta, należy:
1. Otworzyć i zalogować się do aplikacji InsERT mobile, rozwinąć menu w lewym, górnym rogu i kliknąć Klienci.
2. Rozwinąć menu + w prawym, dolnym rogu ekranu i wybrać (w zależności od dodawanego klienta) Osoba, lub Firma.
3. W zależności od powyższego wyboru wpisać odpowiednie dane klienta i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Po stworzeniu klienta aplikacja InsERT mobile umożliwia dodawanie dla niego notatek. Aby dodać nową notatkę, należy:
1. Będąc w module Klienci otworzyć klienta, dla którego zostanie stworzona notatka poprzez kliknięcie niego.
2. Przejść na zakładkę Notatki i kliknąć przycisk + w prawym, dolnym rogu ekranu.
3. Wpisać Notatkę i zatwierdzić przyciskiem Zapisz. Warto zwrócić uwagę na możliwość ustawienia opcji Priorytet, dzięki czemu Notatki z zaznaczonym Priorytetem będą wyświetlały się w pierwszej kolejności.