Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Automatyczne generowanie deklaracji rozliczeniowej ZUS za pomocą modułu Automatyzacja

Ostatnia modyfikacja: 02.04.2024

Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Automatyzacja, Deklaracje ZUS

Moduł Automatyzacja ​pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Od wersji 50.0.0 systemu InsERT nexo umożliwiono dodanie automatu, który po naliczaniu składek ZUS wygeneruje deklarację rozliczeniową ZUS, lub przeliczy istniejącą. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.


2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Składki ZUS.


3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Obiekt został dodany (pierwsze zapisanie)​.


4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Generuj lub przelicz deklarację rozliczeniową ZUS


5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.


 Zagadnienie należy do zbioru: InsERT nexo – Moduł Automatyzacja.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki