e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak skonfigurować pola na formularzu zgłoszeń klienta?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Laboratorium
Od wersji 47.0.0 Gestora nexo dostępny jest nowy moduł Zgłoszenia klientów. Aby stał się on widoczny w drzewku modułów (w węźle Obsługa klienta), należy wcześniej aktywować go w Laboratorium nexo. Równocześnie z jego uruchomieniem następuje aktywacja zgłoszeń klientów, które zostały dodane przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. Firma, która korzysta z Gestora nexo, może udostępnić formularz swoim klientom. Dzięki niemu będą oni mogli kontaktować się z firmą i śledzić postęp swoich zgłoszeń. Dodatkowo od wersji 48.0.0 Gestora nexo umożliwiono konfigurację pól dostępnych na formularzu zgłoszeń klientów. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry zgłoszeń klientów. Wybrać zakładkę Formularz i kliknąć Popraw.
2. Dla wybranych pól wybrać jedną z 3 dostępnych opcji:
-
Pole opcjonalne – pole zostanie wyświetlone na formularzu, jednak jego uzupełnienie przez klienta nie jest wymagane;
-
Pole wymagane – pole zostanie wyświetlone na formularzu, jego uzupełnienie przez klienta jest wymagane;
-
Pole wyłączone – pole niewidoczne na formularzu.
3. Zapisać zmiany.