e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak dodać nowy szablon wiadomości email do księgowości?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Dokumenty, Personalizacja, Poczta elektroniczna
Subiekt 123 pozwala na wykorzystanie szablonów wiadomości email. Umożliwiają one wcześniejsze przygotowanie treści wiadomości, która będzie wykorzystywana wielokrotnie. Szablon wiadomości email do księgowości może zostać wykorzystany np. przy wysyłce pliku wymiany z InsERT GT. Aby dodać nowy szablon email do księgowości, należy:
1. Przejść do Konfiguracji i wybrać Szablony wiadomości email.
2. Zjechać na dół listy szablonów i kliknąć Dodaj.
3. Na zakładce Parametry wybrać Rodzaj szablonu – Email do księgowości, określić Nazwę szablonu oraz Nazwę nadawcy.
4. Na zakładce Wiadomość określić jej Temat oraz Treść. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.