e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak dodać nowy szablon wiadomości email przypomnienia o płatnościach?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Dokumenty, Personalizacja, Poczta elektroniczna
Subiekt 123 pozwala na wykorzystanie szablonów wiadomości email. Umożliwiają one wcześniejsze przygotowanie treści wiadomości, która będzie wykorzystywana wielokrotnie. Szablon wiadomości email przypomnienia o płatnościach może zostać wykorzystany np. przy wysyłce przypomnienia o wielu nieopłaconych fakturach do klienta. Aby dodać nowy szablon przypomnienia o płatnościach, należy:
1. Przejść do Konfiguracji i wybrać Szablony wiadomości email.
2. Zjechać na dół listy szablonów i kliknąć Dodaj.
3. Na zakładce Parametry wybrać Rodzaj szablonu – Przypomnienie o płatnościach, określić Nazwę szablonu oraz Nazwę nadawcy.
4. Na zakładce Wiadomość określić jej Temat oraz Treść. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.