Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak dodać nowy szablon wiadomości email przypomnienia o płatnościach?

Ostatnia modyfikacja: 05.05.2023

Program: Subiekt 123

Kategoria: Dokumenty, Personalizacja, Poczta elektroniczna

Subiekt 123 ​pozwala na wykorzystanie szablonów wiadomości email. Umożliwiają one wcześniejsze przygotowanie treści wiadomości, która będzie wykorzystywana wielokrotnie. Szablon wiadomości email przypomnienia o płatnościach może zostać wykorzystany np. przy wysyłce przypomnienia o wielu nieopłaconych fakturach do klienta. Aby dodać nowy szablon przypomnienia o płatnościach, należy:

1. Przejść do Konfiguracji i wybrać Szablony wiadomości email.


2. Zjechać na dół listy szablonów i kliknąć Dodaj.


3. Na zakładce Parametry wybrać Rodzaj szablonu – Przypomnienie o płatnościach, określić Nazwę szablonu oraz Nazwę nadawcy​.


4. Na zakładce Wiadomość określić jej Temat oraz Treść. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz​.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki