e-Pomoc techniczna
Gestor GT – Jak skonfigurować konto pocztowe Office 365?
Kategoria: Poczta elektroniczna
Program Gestor GT posiada wbudowanego klienta poczty e-mail. Oznacza to, że użytkownik Gestora GT jest w stanie zarządzać swoją elektroniczną skrzynką pocztową i wykonywać operacje takie jak wysyłanie czy odbieranie wiadomości e-mail z poziomu programu. Aby skonfigurować konto pocztowe Office 365 w programie Gestor GT, należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja – Ustawienia Wiadomości, a w tym module Skonfiguruj swoje konta pocztowe.
2. W oknie, które się wyświetli wybrać opcję Dodaj.
3. W oknie Konto wprowadzić Nazwę konta, a w sekcji Uwierzytelnianie wybrać opcję OAuth2 - Office365 i kliknąć link Konfiguruj.
4. Zostanie otworzona domyślna przeglądarka internetowa, gdzie należy zalogować się do swojego konta Microsoft.
5. Po zalogowaniu Zaakceptować uprawnienia dla klienta poczty.
6. Po akceptacji, w oknie przeglądarki pojawi się potwierdzenie skonfigurowania konta.
7. Do programu Gestor GT zostaną przeniesione wszystkie niezbędne ustawienia poczty. Dodatkowo można ustawić parametry dla tworzonego konta pocztowego, takie jak Nazwa, ustawienia pobierania załączników, widoczność czy żądania potwierdzenia przeczytania. Konto pocztowe zapisać przyciskiem OK.