e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak podłączyć istniejący rozrachunek do zapisu księgowego?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Dokumenty, Rozrachunki
Program Rewizor nexo umożliwia podłączenie do zapisu księgowego wcześniej utworzonego rozrachunku. Opcja Podłącz istniejący rozrachunek powoduje wyświetlanie listy istniejących w programie rozrachunków, które mogą zostać podłączone do tworzonego zapisu. Na wyświetlanej liście znajdują się rozrachunki odpowiedniego typu, zgodnego ze stroną (Wn/Ma) zapisu księgowego.
Aby podłączyć istniejący rozrachunek z poziomu zapisu księgowego, należy:
1. Przejść do modułu Dokumenty księgowe, a następnie dodać lub edytować zapis księgowy.
2. W sekcji Dekretacja kliknąć przycisk ≡ i z rozwijanej listy wybrać opcję Lista kont.
3. Z listy kont księgowych wskazać konto rozrachunkowe kontrahenta, dla którego istnieje w systemie wcześniej utworzony rozrachunek.
4. Zaznaczyć rozrachunek, a następnie kliknąć Wybierz.
Do zapisu księgowego zostanie podłączony rozrachunek oraz uzupełniona jego kwota w pozycji zapisu księgowego.