Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak usunąć istniejący Stopień istotności klienta?
Ostatnia modyfikacja: 27.10.2022
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Konfiguracja
Słownik Istotność klientów przechowuje stopnie istotności obsługiwanych przez system klientów. Warto pamiętać, że część klientów, szczególnie ważna dla firmy, powinna być obsługiwana z wyjątkową troską – warto przydzielać im najlepszych opiekunów, obsługiwać w pierwszej kolejności itp.
Aby usunąć istniejący Stopień istotności klienta, należy:
1. Przejść do Konfiguracji, odszukać i kliknąć Istotność klientów, zaznaczyć jedną lub wiele pozycji na liście i wybrać Usuń.
2. Zweryfikować pozycje do usunięcia i potwierdzić przyciskiem Usuń.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: