Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak usunąć istniejący Stopień istotności klienta?

Ostatnia modyfikacja: 27.10.2022

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci, Konfiguracja

Słownik Istotność klientów przechowuje stopnie istotności obsługiwanych przez system klientów. Warto pamiętać, że część klientów, szczególnie ważna dla firmy, powinna być obsługiwana z wyjątkową troską – warto przydzielać im najlepszych opiekunów, obsługiwać w pierwszej kolejności itp.
Aby usunąć istniejący Stopień istotności klienta, należy:
1. Przejść do Konfiguracji, odszukać i kliknąć Istotność klientów​, zaznaczyć jedną lub wiele pozycji na liście i wybrać Usuń.


2. Zweryfikować pozycje do usunięcia i potwierdzić przyciskiem Usuń.


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki