Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać Cechy klientów do słownika?

Ostatnia modyfikacja: 20.10.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci

​​​​Programy linii InsERT nexo pozwalają na efektywniejszą organizację pracy poprzez funkcjonalność Cech klientów. Przykładowo, w module Klienci, użycie filtra Cecha​ pozwoli zawęzić zakres wyświetlanych pozycji jedynie do spełniających wybrane kryteria.


Aby dodać nowe Cechy klientów, należy:

1. Przejść do modułu Konfiguracja, odszukać i kliknąć Cechy klientów, po czym wcisnąć przycisk Dodaj.


2. Określić NazwęGrupę cech klienta oraz Typ podmiotu, dla którego dana cecha ma być aktywna. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

​​​

​Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki