e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak ręcznie rozliczyć należność wpłatą bezgotówkową?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Formy płatności, Rozrachunki
System InsERT nexo obsługuje Rozrachunki będące odzwierciedleniem różnych operacji gospodarczych i finansowych realizowanych przez firmę handlowo-usługową. W celu ręcznego rozliczenia rozrachunku wpłatą bezgotówkową (np. kartą płatniczą), należy:
1. Przejść do modułu Rozliczenia – Rozrachunki na zakładkę Nierozliczone, kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranym rozrachunku i z menu wybrać Rozlicz – Operacją kasową.
2. W polu Forma płatności wybrać bezgotówkową formę płatności (w tym przykładzie jest to Karta płatnicza), oraz uzupełnić kwotę. Wpisać numer oraz datę dokumentu. Uzupełnić dane w sekcji Pozostałe. Zapisać zmiany.
Jeżeli w programie nie ma stworzonej odpowiedniej formy płatności należy ją skonfigurować. Więcej informacji znajduję się w artykule e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Jak dodać nową formę płatności?.