Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak ręcznie rozliczyć należność wpłatą bezgotówkową?

Ostatnia modyfikacja: 13.10.2022

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Formy płatności, Rozrachunki

​System InsERT nexo obsługuje Rozrachunki będące od​zwierciedleniem różnych operacji gospodarczych i finansowych realizowanych przez firmę handlowo-usługową. W celu ręcznego rozliczenia rozrachunku wpłatą bezgotówkową (np. kartą płatniczą), należy:

1. Przejść do modułu RozliczeniaRozrachunki na zakładkę Nierozliczone, kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranym rozrachunku i z menu wybrać RozliczOperacją kasową.


2. W polu Forma płatności wybrać bezgotówkową formę płatności (w tym przykładzie jest to Karta płatnicza), oraz uzupełnić kwotę. Wpisać numer oraz datę dokumentu. Uzupełnić dane w sekcji Pozostałe. Zapisać zmiany. 


Jeżeli w programie nie ma stworzonej odpowiedniej formy płatności należy ją skonfigurować. Więcej informacji znajduję się w artykule e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Jak dodać nową formę płatności?.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki