e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać Grupę klientów?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Personalizacja
Programy linii InsERT nexo pozwalają na efektywniejsze zarządzanie kartotekami klientów dzięki wykorzystaniu Grup klientów. Przykładowo, użycie filtra Grupa w kartotece Klientów zawęzi zakres wyświetlanych pozycji jedynie do spełniających określone kryteria.
Aby dodać nową Grupę klientów, należy:
1. W wyszukiwarce poleceń odnaleźć i kliknąć Grupy klientów.
2. W Konfiguracji Grup klientów użyć przycisku Dodaj.
3. Uzupełnić pole Nazwa oraz wybrać Typ podmiotu, zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
4. Utworzoną Grupę klientów można przypisać, wybierając ją na kartotece klienta, w polu Grupa. Wprowadzone zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz. Instrukcja jak wykonać zbiorczą zmianę grup klientów dostępna jest tutaj.